Je faktem, že dnes žijeme nejen v reálném světě, nýbrž i v tom virtuálním. A to především od chvíle, kdy se internet stal dostupný prakticky pro každého, díky nízké ceně starších modelů chytrých mobilních telefonů a volných wi-fi sítí, které najdeme na mnoha veřejných místech.

 

Pomocí internetu dnes nakupujeme, udržujeme kontakt s přáteli či rodinou, seznamujeme se s novými lidmi, sledujeme filmy či seriály a mnoho dalšího. Není tedy divu, že si tohoto trendu všimli i podnikatelé, a rozhodli se jej využít.

 

clanek1

 

Výsledkem je, že dnes má prakticky každý firma, bez ohledu na svou velikost či zaměření, vlastní internetovou stránku. Ta funguje jako součást komunikace s klienty – zákazníci se zde dozvědí například informace o nových produktech, nejrůznějších akcích a podobně. Zároveň také přispívá k přilákání nových zákazníků.

 

Aby však tento svůj účel mohla na sto procent plnit, je nutné, aby splňovala několik pravidel. Jedním z nich je, aby zde byly veškeré důležité sekce, kde najdou potenciální zákazníci veškeré potřebné informace. Jednou z nich je pak i sekce „O nás VIP čísla“. Co vše zde najdeme?

 

Jednoduše řečeno, mělo by se jednat o představení oné firmy. Měla by zde být vypsána její historie, také to, čím se zabývala a zabývá v současnosti. Neuškodí také, pokud zde najdeme i cíle, kterých se snaží dosáhnout, například ve vývoji nových technologií.

 

clanek2

 

Proč je ale zrovna tato sekce tak důležitá? Protože přidává v očích návštěvníků na důvěryhodnosti a serióznosti. Je tedy mnohem pravděpodobnější, že si zde něco koupí.

 

Tato sekce je zároveň bezproblémová i pro firmy. Nepotřebuje totiž ani zdaleka tak častou aktualizaci, jako jiné. Samozřejmě, i zde je občas nutné přidat nové informace, zvláště pokud se týkají daného tématu. Není to však tak často, jako například v katalogu či ceníku. A to rozhodně správci stránek ocení.